Návod pro dárce – objednávkový systém

1.  Přihlaste se do systému zadáním uživatelského jména a hesla (https://darci.nemocnicenachod.cz). Vaše uživatelské jméno a heslo vám bylo předáno na transfuzním oddělení (na vyžádání zasláno SMS).

2.  Po prvním přihlášení do systému si změňte heslo v pravém horním rohu „Nastavení“.

3. Objednejte se k odběru:

▪ Vyberte si v okénku volné datum podle typu odběru, na který chodíte, 2x na něj klikněte. (typy odběrů: plazmaferéza, odběr plné krve)

Dárci plazmy: vyberte si volnou hodinu odběru, klikněte na ni.

Dárci krve: vyberte si volný časový interval odběru, klikněte na něj.

(Platnost pozvánky je pouze den, na který se dárce objednal)

▪ Klikněte na odkaz "ULOŽIT".

▪ Pokud byla objednávka provedena správně, bude vám odeslána pozvánka SMS.

 V systému transfuzního oddělení bude vytvořena rezervace.

▪ Pokud je v kalendáři okénko prázdné – termíny jsou obsazeny nebo dárce nesplňuje  

  ochranný limit (ochranný limit: dodržení termínu po minulém odběru, vyřazení ze  

  zdravotních důvodů)

 

4. Kontrola objednávek, přeobjednání, zrušení objednávky:

▪ V pravém horním rohu si můžete zkontrolovat objednané termíny odběrů „Odběry-Seznam“.

▪ Zrušit nebo změnit termín odběru můžete v pravém horním rohu „Odběry – Kalendář“

▪ 2x klikněte na den s objednaným termínem, zobrazí se tabulka „Omluvit z termínu“, zadejte uložit.

 

Pokud se nemůžete k odběru dostavit, prosíme, zrušte svůj odběr v objednávkovém systému viz bod 4. Termín se uvolní pro jiného dárce.

Pokud zadáte jiný termín (přeobjednáte se) - viz postup výše. Při správně provedeném zrušení termínu odběru vám termín odběru zmizí ze „Seznamu odběrů“.