Ombudsman - stížnosti, podněty, poděkování

Kontakt na ombudsmana nemocnice Náchod, Broumov, Jaroměř a Nové Město nad Metují:

Bc. Iva Lepšová
Nemocniční ombudsman
Purkyňova 446
547 69 Náchod

Tel.: +420 491 601 396

E-mail: ombudsman@nemocnicenachod.cz

Nemocnice Náchod: horní areál – hlavní vchod – při vstupu doleva

Informovat se můžete také: Infocentrum Ambulantní pavilon nemocnice Náchod, dolní recepce

Nemocnice Broumov a Jaroměř: dle předchozí telefonické domluvy

Kontakt na ombudsmana nemocnice Rychnov nad Kněžnou:

Mgr. Renata Boukalová
Nemocniční ombudsman
Jiráskova 506
516 23 Rychnov nad Kněžnou

Tel.: +420 494 502 295
Tel.: +420 702 298 787
E-mail: ombudsman@nemocnicenachod.cz

Nemocnice Rychnov nad Kněžnou: pavilon F, 6. poschodí, kancelář vedoucího odboru personálního řízení a mezd

Možnost podání stížnosti, podnětu nebo poděkování 24 hodin denně (pro všechny lokality ONN a. s.):

Infocentrum Ambulantní pavilon nemocnice Náchod, dolní recepce
Tel.: +420 491 601 122, +420 491 601 111