Ombudsman - stížnosti, podněty, poděkování

Vážení pacienti a blízcí pacienta, výjimečně Vás žádáme, abyste ombudsmana nemocnice do odvolání nekontaktovali osobně a pro komunikaci s ním volili písemnou korespondenci, zaslání e-mailu nebo využili telefonický hovor. K tomuto a dalším již realizovaným opatřením přistupuje Oblastní nemocnice Náchod a.s. z důvodu ochrany hospitalizovaných pacientů i zdravotníků před možným nakažením koronavirem. Pacientům a jejich blízkým děkujeme za pochopení tohoto mimořádného opatření.

Kontakt na ombudsmana nemocnice Náchod, Broumov, Jaroměř a Nové Město nad Metují:

Mgr. Renata Dušková, MBA
Nemocniční ombudsman
Purkyňova 446
547 69 Náchod

Tel.: +420 491 601 396
Tel.: +420 737 271 005
E-mail: ombudsman@nemocnicenachod.cz

Nemocnice Náchod: pavilon A, 4. poschodí, dveře č. 406 – kancelář ombudsmana Infocentrum Ambulantní pavilon, horní recepce 6:30 – 15:30

Nemocnice Broumov a Jaroměř: dle předchozí telefonické domluvy

Kontakt na ombudsmana nemocnice Rychnov nad Kněžnou:

Mgr. Renata Boukalová
Nemocniční ombudsman
Jiráskova 506
516 23 Rychnov nad Kněžnou

Tel.: +420 494 502 295
Tel.: +420 702 298 787
E-mail: ombudsman@nemocnicenachod.cz

Nemocnice Rychnov nad Kněžnou: pavilon F, 6. poschodí, kancelář vedoucího odboru personálního řízení a mezd

Možnost podání stížnosti, podnětu nebo poděkování 24 hodin denně (pro všechny lokality ONN a.s.):

Infocentrum Ambulantní pavilon nemocnice Náchod, dolní recepce
Tel.: +420 491 601 122, +420 491 601 111